torsdag den 30. august 2012

efterårets garderobe # 2

efter et par dages rengøringsflip har der atter været tid til fordybelse foran symaskinen, det betyder at jeg har endnu et bidrag til nadjas efterårs/vinter garderobe.

denne gang har jeg ændret lidt i vidden på ærmerne, syet en større kjole og i mangel af stof er der tilføjet rib i ærmerne hvilket jeg ikke synes skader kjolen.

kjolen er syet i gråt babyfløjl med pink retrolommer og neontråd ved oplæg.


det var svært at få et nogenlunde godt billede, dette blev det bedste af mange :) 

6 kommentarer:

  1. Ribben gør da kun kjolen ekstra lækker! Det pink er flot til den grå.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du have, var noget skeptisk så den tog lige lidt længere tid at sy fordi jeg ikke kunne se den for mig :)

      Slet
  2. Den er blevet rigtig flot! Kunne være jeg også skulle lave nogle langærmet til Amalie, så slipper hun for altid at have en bluse inden under, smart ;o)
    :o) Karina
    PS. tusind tak for din kommentar, den varmer usigelig meget...

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak, jeg tænkte nemlig også at det var træls altid at skulle have en bluse under så derfor blev det med ærmer i år, hun har den på i børnehave idag, hun blev så glad for den.

      det var så lidt, det krævede en kommentar :)

      Slet
  3. God ide med rib i ærmerne, så er kjolen også lidt nemmere at vokse i ;0)
    Pink og gråt er da lækkert sammen

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, det var mest en nødløsning,havde set det hos arvingen, så slap jeg for at købe en halv meter stof mere for at få lange ærmer, men det er da en af de bedre nødløsninger må jeg indrømme :)

      det er nogle fede farver, og de kommer slet ikke til sin ret på billedet, irl kan man se den neonfarvet tråd helt tydeligt feks.

      Slet