onsdag den 27. juni 2012

når der er vigtigere ting end symaskinen

jeg får ikke syet det store for tiden, jeg har gang i lidt projekter, men de vil ikke blive færdige lige med det samme da jeg har valgt en lidt langsom fremgangsmåde.

jeg er igang med at sy og hækle dukketøj, jeg farer lidt frem og tilbage mellem begge dele når tiden altså er til det.

tid er en mangelvare for tiden, jeg har i løbet af den sidste uge været til møde 2 gange, og begge møder var af den lange tunge slags hvor jeg er helt bombet bagefter.

vi har holdt børnefødselsdag og gentager succesen igen imorgen hvor vuggestuen kommer på besøg, så lige som jeg skriver dette er jeg også igang med at bage boller til børnene.


imorgen står det hele i nadjas navn da hun har en hjemmedag efter vuggestuen har været her, så skal vi holde tøsehyggedag bare os to.







hendes storebror har taget billeder af hende idag, jeg synes han er en god fotograf :)

5 kommentarer:

  1. Smukke Nadja (: Tillykke med hende ..

    SvarSlet
  2. Fine billeder! Jeg håber, at I får en hyggelig dag sammen med vuggestuen i morgen - og endnu en gang tillykke med hende. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, jeg er også stolt af min søn at han kan tage så gode billeder.

      det skal nok blive hyggeligt, der kommer "kun" 7 børn med :)

      Slet
  3. Fordstår godt du er stolt- det er lidt mærkeligt når ungerne kan sådan noget selv også :-) Tillykke med pigen- 3 år er jo stort..

    SvarSlet