torsdag den 17. maj 2012

sytræf # 1

jeg skal jo til en lille sy-komsammen her på søndag, så i disse dage bruger jeg min tid på at forberede det jeg skal have med (glemmer sikkert et eller andet).

jeg har klippet til 9 syprojekter


 så nu bliver det spændende hvor meget af det jeg egentlig når at få syet på søndag.

de kommende dage kommer til at gå med at finde alt det frem jeg skal have med, bage en chokoladekage og lave en liste over sybøger så jeg ved hvilke jeg skal tage med.

uh jeg glæder mig som et lille barn. 

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også rigtig meget :D Jeg skal bare lige tage mig sammen til at være lige så sej, som dig og få klippet en masse :o)

    SvarSlet
  2. der er jo et par dage at nå det på, jeg klipper fordi jeg kender mig selv godt nok til at jeg slet ikke kan overskue mønstre og stof på selve dagen, så på den her måde satser jeg på at få levet mere end sidst hvor det kun blev til en alt for lille hat :)

    SvarSlet
  3. Jeg nåede heller ikke noget som helst sidst så jeg vil også have klippet i forvejen :o)

    SvarSlet
  4. det er fordi vi snakker og hygger istedet :)

    SvarSlet