lørdag den 19. maj 2012

en vinder og en ny give away

der var 47 lodder i spil, jeg har brugt random org

vinderen blev nummer 22 som er indehaveren af denne fine blog

stort tillykke med bøgerne, send mig en mail på lilleleth@gmail.com med en adresse, så sender jeg 2 bøger i din retning.

nu til en ny GIVE AWAY 

 reglerne er som altid.

kommentar = 1 lod ( kommentar er et must)

fast læser = 1 lod

link = 1 lod ( brug gerne billedet ovenover)

skulle du have lyst til at lave tørklædet selv er det syet efter denne DIY 

vinderen trækkes d. 14. juni da det er min fødselsdag :)

23 kommentarer:

  1. Ærgerligt man ikke er vinderen, men skønt med endnu en chance i dine nye fine give away. Jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  2. Jeg smider de to første (måske) lodder i puljen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå det gjorde jeg ikke helt :D

      Slet
  3. Hvor er det bare et smukt tørklæde, som jeg ville elske at valse rundt med en sval sommeraften. Jeg smider fluks 2 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  4. Jeg snupper også 2 lodder :)

    SvarSlet
  5. Anonym5/20/2012

    Jeg smider 2 lodder i puljen og håber på jeg bliver den heldige vinder af det smukke tørklæde :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  6. Øv, øv

    Jeg er med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  7. Jeg snupper to lodder :)

    SvarSlet
  8. Anonym5/22/2012

    Jag är gärna med på en lott.

    SvarSlet
  9. Syr ikke selv, så håber jeg kan vinde sådan et fint tørklæde. Har set dem før og tænkt de var så fine :) 1 lod.

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Ett lodd til meg takk:)

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  12. 3 lodder til mig tak :)

    Kig gerne forbi min Give Away på Buecking.dk hvor du kan være heldig at vinde stof til flere tørklæder. :)

    SvarSlet
  13. Det bliver da til 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  14. Faldt lige over din blog..... Du syr virkelig fine ting. Jeg bliver hængende og glæder mig til at se mere.
    2 lodder tak
    Lisa

    SvarSlet
  15. jeg vil gerne være med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  16. 3 lodder til mig
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  17. Deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  18. 2 til mig, tak :-)
    Fin give away!

    SvarSlet
  19. Hov kan jeg nå at være med ??

    Er med på 3 lodder og så vil jeg ønske dig KÆMPE stort tillykke med dagen :-*

    SvarSlet
  20. smider lige 2 lodder for filibaba da jeg med mine kluntede fingre fik slettet beskeden istedet for at udgive den :)

    SvarSlet