torsdag den 13. oktober 2011

pakkeleg

jeg har meldt mig til pakkeleg hos gitte og var en af de hurtige med en kommentar :)

idag kom postmanden med en pakke til mig det kan jo gøre hele dagen lys og glad.








tusind tak gitte det er nogle smukke og lækre ting du har sendt, jeg elsker kostmetikpungen.


nu er det så mit ansvar at holde liv i legen.

1. jeg skal sende en pakke til gitte

2. de 2 første der smider en kommentar her på indlægget skal jeg også sende pakker til så legen kan fortsætte i lang tid endnu

jeg glæder mig til at finde på og sende gaver afsted.

jeg er ny i det her pakkeleg, så ret mig lige hvis jeg har glemt noget :)

3 kommentarer:

  1. Uh, jeg elsker gaver :) jeg vil gerne være med...... Weeeeeee!

    SvarSlet
  2. skønt at du vil lege med camilla :)

    SvarSlet
  3. ih hvor godt,sender i ikke lige begge to en mail med adresse så sender jeg i næste uge :)

    lilleleth@gmail.com

    SvarSlet